FAQs
Τα προϊόντα έχουν εγγύηση;
Τα προϊόντα δεν διαθέτουν τυπική εγγύηση, αλλά δεσμευόμαστε να επιλύσουμε τυχόν ζητήματα που σχετίζονται με την ποιότητα των προϊόντων. Επικοινωνήστε μαζί μας για βοήθεια.
Ποια είναι η διάρκεια ζωής των προϊόντων;
Η ημερομηνία λήξης αναγράφεται στη συσκευασία κάθε προϊόντος. Σας συνιστούμε να ελέγξετε αυτήν την ημερομηνία για να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε φρέσκα προϊόντα. Γενικά, τα προϊόντα μας έχουν διάρκεια ζωής έως και 3 χρόνια εάν δεν έχουν ανοιχτεί. Από το άνοιγμα, χρησιμοποιήστε το PAO. (PAO) που αποτελείται από ένα μισάνοιχτο κουτί, πάνω ή δίπλα στο οποίο αναφέρεται η περίοδος μετά το άνοιγμα κατά την οποία το προϊόν μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια, σε μήνες (6, 12, 24 μήνες για παράδειγμα).
Πού μπορώ να βρω τα προϊόντα σας;
Τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα στο https://orjena.gr/store-locator/. Μπορείτε να ελέγξετε την ενότητα «Καταστήματα» στον ιστότοπό μας για μια πλήρη λίστα με τα σημεία πώλησης.
Πώς μπορώ να ελέγξω τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στα καταστήματα;
Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με τον τοπικό σας πωλητή για να ελέγξετε τη διαθεσιμότητα των επιθυμητών προϊόντων. Κάθε κατάστημα έχει διαφορετικά αποθέματα.
Πώς μπορώ να λάβω περισσότερες πληροφορίες για ένα προϊόν;
Στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να βρείτε λεπτομέρειες για κάθε προϊόν, συμπεριλαμβανομένων των συστατικών και των πλεονεκτημάτων. Εάν έχετε περαιτέρω ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Υπάρχουν πληροφορίες για τα συστατικά των προϊόντων;
Ναι, κάθε προϊόν έχει μια λεπτομερή λίστα συστατικών στον ιστότοπό μας. Σας συνιστούμε να συμβουλευτείτε αυτές τις πληροφορίες για να βεβαιωθείτε ότι το προϊόν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.
Πώς μπορώ να πάρω δείγματα ή εκπτώσεις;
Διατηρούμε το δικαίωμα να προσφέρουμε δείγματα ή εκπτώσεις μέσω καμπανιών που προωθούνται στον ιστότοπό μας ή μέσω των λιανοπωλητών μας. Ακολουθήστε μας στα social media για τις τελευταίες προσφορές. Εάν πληροίτε τις προϋποθέσεις για το πρόγραμμα Influencer, μπορείτε να κάνετε αίτηση εδώ για να λάβετε δωρεάν προϊόντα από εμάς.
Τι κάνω εάν έχω ερωτήσεις σχετικά με ένα προϊόν ή μια παραγγελία;
Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με προϊόντα ή παραγγελίες, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα ή μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης info@orjena.gr. Σας συμβουλεύουμε να επικοινωνήσετε με τον τοπικό λιανοπωλητή για την παραγγελία σας, εάν δεν έγινε για λιανική.
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών για προϊόντα που αγοράζονται από λιανοπωλητές;
Η πολιτική επιστροφής διαφέρει ανάλογα με το κατάστημα λιανικής. Επικοινωνήστε με το κατάστημα από το οποίο αγοράσατε το προϊόν για λεπτομερείς πληροφορίες.
Πώς μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί σας για συνεργασίες και συνεργασίες;
Για ευκαιρίες συνεργασίας, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@orjena.gr και δώστε μας λεπτομέρειες σχετικά με την πρότασή σας.
Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για νέα και ειδικές προσφορές;
Μπορείτε να εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο στον ιστότοπο για να λαμβάνετε τις τελευταίες πληροφορίες σχετικά με προϊόντα, ειδικές προσφορές και νέα απευθείας στα εισερχόμενά σας στο email σας.
Τι πρέπει να κάνω εάν έχω ανεπιθύμητη αντίδραση σε ένα προϊόν;
Εάν εμφανίσετε κάποια ανεπιθύμητη ενέργεια, σταματήστε αμέσως τη χρήση του προϊόντος και συμβουλευτείτε έναν γιατρό. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να αναφέρουμε το περιστατικό.